/ din linn

hej emsuu min rumpnisse. allting nice med dig? bra ja0. nu är det ju såhär att jag saknar dig lite smått för vi har inte träffats på år känns det som. och det är jävla sorgligt alltså. men vi folket i klingsberg är ju lite retard osv.. sen nu åker jag till turkiet......... och fuck vad det kommer vara tomt utan dig , din humor och dina gulliga sms som man inte alltid förstååår sig på? hihihihihihihi. men vi ska ta och ses när jag kommer hem? för då kommer jag och teroriserar dig med min bränna. busigt? haha OM. och vet att emmas alla 65123163 läsare cares. men vill bara att du ska veta att du är underbar och jag älskar dig ♥

 
 




varför vi är så snygga? ingen som vet.........

Kommentarer
Postat av: linn

har frågestund på bloggen och jag svarar på allting. är det något du alltid funderat över? sätt igång och börja fråga, för ni får svar på allt :)

www.linnfransson.blogg.se

2010-09-09 @ 14:51:40
URL: http://linnfransson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0