a cirkel is round and has no end - that's for how long i will be your friend ♥



jag känner att jag skulle behöva skriva av mig, om mikaela. för jag har så jävla mycket jag vill säga henne, men det kommer inte ut på rätt sätt. som ni ser på bilden, är vi jävligt glada. och jag kan säga,att jag bara är så glad i din närhet. du får mig le som ingen annan kan. jag är så jävla lycklig med dig, även om du verkligen kan gå mig på nerverna, och få mig att skrika & va så jävla arg så det är helt sjukt. du vet mina brister och du retas jävligt ofta din jävel! nejdå, det gör bara att jag älskar dig ännu mer. du är helt jävla amazing & om jag kunde skulle jag ge dig hela världen. det går inte en dag utan att du får mig och garva så jag får ont i magen. du är helt jävla perfekt som du är älskling, ändra dig aldrig. du är min drivkraft, utan dig känner jag mig hopplös. och allt tjaffs om att jag alltid kommer stötta dig, att jag alltid kommer hjälpa dig oavsett vad det är, det vet du redan. men jag säger det igen:

jag lovar dig att jag alltid kommer stötta dig. jag lovar dig att hjälpa dig nå dina mål
men mest av allt.. så jag lovar att alltid älska dig. ingenting, verkligen ingenting kan komma emellan våran vänskap, för den är verkligen så stark. you rock my world baby.
    
snyggaste bilderna ever, men iallafall. så här jävla sjuk humor har vi, och den är helt jävla underbart alltsååå


JAG ÄLSKAR DIG ALLRABÄSTAVÄÄÄÄÄÄÄÄÄN

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0