världens bästavän

min älskade vän, allt du gått igenom och ändå varit lika stark, det är värt att beundra. hjärtat, du är den jag ser upp till mest av allt på denna jord. du är den som alltid ställer upp för mig, vad som än händer. mitt hjärta, min livsglöd. min andra halva. utan dig hade jag bara varit en tom själ. det är med dig jag mår bra, med dig jag är mig själv. du är den finaste jag vet. den jag skulle ge allt för. den jag skulle dö för.
gumman du har det inte speciellt lätt nu, och jag lovar på mitt liv att jag ska stötta dig.
jag älskar dig mest utav allting ♥

Kommentarer
Postat av: JAG ÄLSKAR DIG!

du är mitt ljus över dagen du är mitt lung varje natt, du är min livsglädje du är min medicin du är min och jag är din du är hela mitt fucking liv du är den jag alltid önskat att jag har haft,du ger mig styrka att överleva du ger mig inre kraft.

jag älskar dig .<3

2010-05-30 @ 01:13:33
URL: http://miksuu.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0