there's no sense in playing games when you've done all you can do

mikkis och jag plugga som sagt igår, haha, sånt är överskattat. men nu sitter det iallafall!
idag har ja bara chillat med linnsan. skolan va med ett ord, PINSAM. oohhhh...
nu har iallafall la familia försvunnit? haha, koko belloo! mitt nya rum är ialalfall klart,
WEIIIHUUUU! flyttar nästa vecka, NAJS BRÄÄ! nu ska jag ta ett bad. HIHI BUSIGT.
imorn blir det ifk med beztaste bruden. MIKEELA <3 satsar på att träffa lite folk där med?


Kommentarer
Postat av: MIKKIS

sägeru mikela en gång till ja svär de äre sista du säger abo bruschänn skickar min farbror pådig ja svär han är stark efter kloockan tolv på morron när han sovit sin lilla förmiddags tupplur och hört kycklingarna gala utanför hans hus medans han går längs vägen en regning dag och filofiserar om ett liv som kvinna!

2010-05-04 @ 19:32:05
URL: http://miksuu.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0