MIN ALLRABEEZTAVÄN ÄR UNDERBAR!♥



skulle lagt upp texten för längesen, den är skriven utav min allrabeztavän.
jag läser den varje gång jag mår dåligt, är ledsen.
skulle bara meddela världen att jag älskar henne mest utav allting i hela världen.
och vill aldrig leva utan henne. vi har så många minnen,
och det kommer bli så mycket mer. inte ens döden kan skilja oss åt vännen.






början av sjuan

höstlovet förra året

no lektion, i februari

sexan, innan klassresa

sexan, random bild

första veckan i sjuan, tur att man förändras

tfebruari

hemma hos oscar, finns tusen till bilder därifrån.

december, mojjebild

mars? beztfriend <3

jadu

efter alice i underlandet,

en helt vanlig mojjedag för oss

haha, ingen kommentar...

snöögggve. typ i slutet av mars.

JAG ÄLSKAR DIG MIKAELA ZANDRA TUISKU! ♥♥

Kommentarer
Postat av: einstein

ÄLSKAR DIG MIN VÄN,MIN ALLRABÄSTAVÄN

DU ÄR GANSKA SÅ BRA!

inte ens döden kan skilja oss åt

delar allt med dig och så ska de förbli

du och jag föralltid vi två tillsammans

2010-05-15 @ 02:30:39
URL: http://miksuu.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0