igårkväll

direkt efter ja skrev, fick jag reda på en massa skit. inte riktigt
smält det än. är inte redo att prata om det än. men jaja..
gick iallafall ut och ringde bästasebbe. 
mötte frida vid bussen, tjöt lite och skit. tack för att du finns,
jag älskar dig
bästavän. gick in, och pratade lite.
sen ringde min allrabästavän mikaela, pratade lite ohså..
tack världens bästa för att du finns. jag älskar dig mest! ♥

iallafall, sen när allt hade lugnat ner sig la jag emelie & linn
oss och fick för oss att se magi på waverly place. sjukt bra film.
ett plus att världens snyggaste kille är med i filmen. ÖGONORGASM
sen däcka vi, typ runt halv tre.



idag har vi tittar när vår söta kusin har spelat sammandragning på ip,
sen ska jag träffa bästasebbe, det behövs verkligen..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0