FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT

men jag har inte haft något internet dom senaste dagarna!
måndag iallafall, började med skolan, mikkis&jag sola efter. sen träffade jag & mikkis jesper. sen kom även sebbe. najsmajs! kom hem runt tio.
tisdag- kort dag, sen hem och plugga/sova. vid sex kom calles släkt, firade honom oh lite så..
onsdag- gick hem vid lunch, mådde nada med bra! iallafall, pluggade&baka kladdis med syster. sen solasolasola
torsdag(idag)- skolan, sen till oscar. blöö. nu är det officiellt. jag är singel igen yao. känns väl, rätt okej.. jaja. sen hem& pressa i solen som en dåre!! nu ska jag käka sen ska jag iväg och handla tills imorn. friluftsdag i stadium arena. kul -.-



jag har levt i 181 månader, och 4 av dom var jag din. klarade jag mig innan, borde jag klara mig nu med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha officelt. troru är nått va ♥♥♥♥♥♥

loveyou anyway

2010-05-23 @ 00:11:54
URL: http://miksuu.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0