SNÄLLA GUMMAN

vi kan inte ha det såhär. vi kan behandla inte behandla varandra såhär. vi kan inte bråka om småsaker. vi har alla våra dagar då vi är nere, och ledsna. men vi klarar det iallafall. varken någon av oss har det speciellt enkelt nu, så vi måste hålla ihop. vi är starka tillsammans.
och utan er skulle jag inte funka. ni gör min dag, även när jag mår som dåligast så får ni alltid upp ett leende på mina läppar. ni går ofta mig på nerverna, men det är ju så vi gör?
ni går mig på nerverna, jag försöker hålla mig för garv, jag lyckas inte. och vi alla börjar asflabba.



så snälla
, gör inget dumt nu. vi mår redan för dåligt för att något sånt ska hända.
för mycket på en och samma gång, jag orkar inte med det här snart.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0