BÄSTAVÄN&SYSTER.



det är henne jag inte skulle klara vardagen utan.
mikaela zandra tuisku. min bästavän & syster. hon är den första jag smsar/ringer när något har hänt. hon är den första som får reda på något ifall jag är osams, tjaffsar, eller mår dåligt över något som hänt. hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. genom att bara titta på varandra, så vet vi vad den andra menar. bara genom att titta på varandra, så kan vi brista ut i asgarv. likaväl som vi är på samma nivå både i beteendet, och i hjärnkapacitet. vi är på samma nivå när det gäller att busa och leka också. och vi vet när den andra känner att ''okej, nu räcker det.'' vi skulle kunna sitta och diskutera vad som helst tillsammans, allt från tånaglar till varför det heter ringde, och inte rang. det är bara såna vi är. jag kan säga att jag är väldigt stolt över att ha dig som bästavän, och jag vill aldrig förlora dig.

Kommentarer
Postat av: besta <3

jag är stolt att kalla dig bästavän

den bästa jag har , du får mig att orka i uppförsbackar, som nu tillexempel, du är den första jag smsar , ringer, pratar med .du är mitt allt,min familj,min solstråle,min högra hand ,min syster & bästavän

jag älskar dig emma fransson

med dig kan jag va mig själv

prata om tånaglar och så vidare, visst jag gör det med andra, men dom kollar snett och kaallar mig konstig, du därimot, förstår mig , haha du & jag passar lika bra ihop som lego <3

2010-03-26 @ 19:57:42
URL: http://miksuu.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0