:(

jag fick killen som fixade mitt brustna hjärta att gråta. hur fan kan man leva med sig själv efter att ha gjort något sånt? hur fan kan man gå miste om den finaste, omtänksamaste killen i världen? han som finns där oavsett vilken tid på dygnet det är. han man kan visa sig utan smink för, för att man vet att han älskar mig för den jag är. han älskar mig inte mer bara för att jag har smink.. han som fattar varenda jävla skämt. han som förstår när något är fel. han som alltid ställer alla andra före sig själv. han som inte bryr sig om vad andra tycker. alla kedjesms stämmer in på honom. "han ska visa att han är stolt över dig. han visar upp dig för sina vänner och säger, detta är min tjej, osv.." det är honom på pricken. frågan är hur man kan leva med sig själv efter att ha gått miste om denna kille.. om någon vet hur, skulle ni då kunna hjälpa mig? för jag gjorde detta misstag..


Kommentarer
Postat av: anteytterström.

det kommer ornda sig gumman ;/ <3<3<3

2010-07-26 @ 14:05:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0