ha-ha-ha

rubriken säger allt ,vilken sjukt dag ja har haft.. mamma skjustade mig till
jursla, och jag skulle gå upp och möta mikkis, så sen påvägen
ner så ramlade jag på ryggen? haha ,gjorde ont som fan iallfall
ett blåmärke på köptet, nice ;). sen skolan är ju som alla andra dagar..
fifan vilka bilder jag har alltså! och efter slöjden så ramlade jag ner
för en HEL JÄVLA TRAPPA. haha, "emma du får liksom gråta."
grät som en jävla babian. och garva som ett svin. NÖFF NÖFF.
- KRYSTA KRYSTA! lät det hela dagen från mikkis jennie&sakenlisa :)
besviken som fan fortfarande din lilla bajs! sen efter skolan så gick jag
ner till bussen med jennie&johan. så typ, haha mm.. ramlade jag igen,
jävla jennie! nu ska jag till staon,ciiiao

två nýårbilder på moiii & mikkis <3

 

Kommentarer
Postat av: saken*

älskar dig oxå <3

2010-01-15 @ 22:44:47
URL: http://liisaasamuelssons.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0