10 sanningar (inget att göra.)

- jag har jätte dåligt självförtroende
- jag gillar att bjuda på mig själv, IBLAND!
- jag har dom bästa vännerna som finns.
- jag blir jätte lätt avundsjuk, deppig & har jätte allvarliga humörsvängningar :o
- jag älskar att sjunga, även om det låter förjävligt ;)
- jag har ostbågetår! bara för din skull jennie <3
- jag har en jätte söt tiger som jag fått av oscar som jag ligger och gosar med varje kväll (a)
- när jag blir stor ska jag antingen flytta till borghamn, stockholm eller så ska ja bo i en villa i lindö.(:
- jag stör mig på äckliga fjortisar och brukar säga: "det inte är halloween nu vet du.."
 eller: "de va inte idag skulle klä ut oss till clowner." eller så är jag helt ärlig och
säger: "du är ful när du sminkar dig sådär!"
- jag tycker om att göra narr av folk, i typ skolan & på stan. haha (:

         


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0