U T T R Å K A D




har du:

någon som förstår dig? ja
någon som du saknar? oscar
någon som du hatar? hahah aa
vem kramade dig senast? pappa, haha
vem pussade dig senast? oscar♥
vem ringde dig senast? pappa
vem ringde du senast? pappa

vem var hemma hos dig senast? pappa ;p 
vem var du hemma hos senast? haah hm.. mikkis  
har du några kärleksproblem? nae, eller haha
har du pratat med någon idag? yes.

har du gråtit idag? nej
har du skrattat idag? aa 

jag:
är singel? nej

svär ofta? jao
sjunger i duschen? ja
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? neeeejjj
skrattar åt dina egna skämt? ahahah aa
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? beror på

har du:
piercingar? öronen ;)
syskon? aa
jobb? nej
för många vänner? man kan aldrig ha för många vänner 
rymt hemifrån? neej
färgat håret? haha aa
bra självförtroende? nae
sagt "jag älskar dig" till någon? självklart! :)
varit kär? jag ÄR kär.
gjort något olagligt? haha mm
somnat i skolan? hah aaaa
brutit ett ben? nae
tappat bort mig i min hemstad? hahaha, aaa!
sett en fallande stjärna och önskat? nee

gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? x antal gånger.
s
mugit ut utan lov? kan ja ha gjort (a)
en hemlighet som ingen annan vet? aa
sovit en hel dag? typ
somnat gråtande? jadå
blivit generad inför folk? haha ja
varit kär i någon utan att säga det till personen? mm
ätit musslor? nej, fy
varit på en festival? ja (y)
haft ett förhållande i under en månad? mm ;)
färgat ditt hår svart? nej :D


vad: 
längtar du till mest just nu? sommarlov!

ska du göra i helgen? chilla med glenn!
har du för kläder på dig? pyjamas (a)
gjorde du igår? oscar, stan, hem.
ska du göra i sommar? maaassa =D
åt du senast? godis igårkvll ;)
har du för mobil? sony ericsson
vad köpte du senast? godis (a)
skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit & sprungit iväg


vem/vilka:
slog du senast? vene, hahah

fick du sms från senast? denise
skulle du kunna göra allt för? många♥
kan du lita på mest? vet faktiskt inte..
vet mest om dig? vene ;)
sov du tillsammans med senast? mikkis ;)

allmänt:
har du pussat en groda? nae

kan du hjula? ja ;)
biter du på naglarna? när ja är nervös ;o
vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa!!!
skulle du kunna hoppa fallskärm? haha kanske..
har du sjungit inför publik? haha bara oserriöst :)
är du hungrig? niix
är du blyg? beror på vilket sammanhang de är ;o

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0