they got nothin' on you



home sweeet home. lika härligt som jag lämnade fick jag tillbaka det! jag verkligen älskar det här ute på landsbyggden. så lugnt och fridfullt. HIHI. träffade malte bruschään förut, han har blivit sjukt lång :( fyfyfy! sen gick jag till älsklingen, va där typ en halvtimme för sen skulle han bort. ajsan. men fick pussa på'n lite. de är nice♥♥ träffade linnsan, tog buss till rese, missade pendeln BA YEEES!!! så åkte upp till stan, köpte ett par leggins (fick cykel på köpeeet!!!! neerå,men ett par till leggins.) och hårspännen. nu är jag hemma, fastnade vid datorn. ska packa upp och lite så snart.. TMI för er, men vet att ni älskar't :):):)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0